Generelle oplysninger
CHARMOR
Munkebovej 37
8983 Gjerlev J
CVR-nr.: 37063517
Email: charmor-rosetter@gmail.com
Telefonnummer: +45 23349046
Betaling
CHARMOR modtager betaling med
- Visa-Dankort
- Visa
- Visa Electron
- Maestro
- Mastercard.
- MobilePay
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK, danske kroner og incl. moms
Fragt
Der sendes i Danmark og Udland
Ved afsendelse af varer benyttes der PostNord/GLS
Standard fragtpris er 55,- kr.
Har du bestilt varer til afhentning på adressen, Munkebovej 37, 8983 Gjerlev J, vil du modtage en besked, når varen ligger klar til afhentning.
CHARMOR bestræber sig på at alle lagerførte ordrer bliver afsendt indenfor 2-3 hverdage. Vær OBS på at der på KONFIRMATIONS er en leveringstid på 2-4 uger.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du skal sende en mail til charmor-rosetter@gmail.com, hvori du gør tydeligt opmærksom på, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Hvis du vil gøre brug af din fortrydelsesret, skal ordren returneres til CHARMOR i samme stand og mængde, som den blev modtaget
Når varen er modtaget og godkendt af CHARMOR, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.
Varen sendes til:
CHARMOR
Munkebovej 37
8983 Gjerlev
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi i rimelig omfang dine fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
CHARMOR
Munkebovej 37
8983 Gjerlev
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.